[OSM-talk-nl] BV het Pieterpad

robert at elsenaar.info robert at elsenaar.info
Sat Aug 28 16:37:51 UTC 2010

Wat zou het gaaf zijn als alles wat gemapt werd perfect was. Een
ideaal die ik mijn niet voorhoud. Zelfs mijn eigen tracks die ik maak
tijdens een gezellige dagmars samen met mijn vrouw zijn niet perfect.

Ik denk echter dat wanneer we binnen afzienbare tijd in staat zijn om
van een wandeling een WalkingPaper te maken, een tweede rondgang tot
een veel meer juistere mapping zal komen. Perfct is bij mij wel een
streven, maar nooit een doel.

Perfect is a subjective and unmanagable goal.

gr
Robert