[OSM-talk-nl] BV het Pieterpad

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen g.gremmen at cetest.nl
Tue Aug 31 10:27:40 UTC 2010

Ik heb in het Pieterpad ook
al stukjes gezien met verschillen voor heen en terug.
Of dat zinvol is weet ik niet, maar het is het er nu al zo druk
dat ze de vervoersbewegingen moeten scheiden ??? ;<)))))

Verder is het nu mogelijk om de dagetappes apart te laten zien.
We moeten ook nog eens nadenken over de NS aanlooproutes.

Omdat we de relaties nog moeten maken is het aansluiten nu niet
zo moeilijk. Misschien moeten we de relatie check uitbreiden
met een controle van de deelstukjes in een superrelatie.

Regards,
Gert Gremmen

 Before printing, think about the environment.