[OSM-talk-nl] Fwd: [OSM-talk] Bing imagery now available in JOSM

Martijn van Exel m at rtijn.org
Wed Dec 1 13:07:05 UTC 2010

Ik denk dat het per regio, zelfs per foto wel kan verschillen. Het hangt van
de gebruikte technieken af, en van hoe orthogonaal de foto is. Ik ben geen
expert, maar als je een van een gebouw een stuk van de zijmuren ziet, dan is
het vliegtuig daar dus niet recht overheen gevlogen. Daar moet dus voor
gecorrigeerd worden. Dat doet de luchtfototoko ook, maar de kwaliteit in de
zin van 'kloppend met de werkelijkheid op de grond' zal dus niet constant
zijn.

Martijn van Exel +++ m at rtijn.org
laziness – impatience – hubris
http://schaaltreinen.nl | http://martijnvanexel.nl |