[OSM-talk-nl] Bushalte data Noord-Brabant

Christ van Willegen cvwillegen at gmail.com
Wed Dec 1 14:52:21 GMT 2010

2010/12/1 Stefan de Konink <stefan at konink.de>:

> Was ik ook ;)

(Gaaf e-mail adres, btw..)

Ik heb met de hand er een paar samengevoegd in JOSM, maar de positie
moet in ieder geval worden nagekeken...

En wat doen we met haltes waarbij de 'officiele' CXX-baneming afwijkt
van de 'OSM'-benaming (case in point: Halte "Winkelcentrum Woensel"
heet bij CXX dus "WC Woensel"...)

Christ van Willegen
--
09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0