[OSM-talk-nl] ouderdom Bing-tiles

Peter peter at haas-en-berg.nl
Thu Dec 2 21:26:04 GMT 2010

Nou, daat gaat ie dan...
http://peter-server.homelinux.net/bing

Hij is een beetje sloom, maar het is wel een Pentium 3 met 256MB ram
die antialiased text voor je aan het renderen is, beetje respect
dus...
Code staat er natuurlijk ook:
http://peter-server.homelinux.net/bing/tiledate.phps

Op 2 december 2010 12:50 heeft Martijn van Exel <m op rtijn.org> het
volgende geschreven:

Groeten,
Peter