[OSM-talk-nl] ouderdom Bing-tiles

Peter peter at haas-en-berg.nl
Thu Dec 2 23:48:16 GMT 2010

En ik heb er nu tweeëneenhalluf!

Helaas pakt ie bij mij de coordinaten van de muis, dus als je op het
linkje klikt krijg je dus de coords van de rechteronderhoek. Maar daar vind ik
morgen wel iets op...
En de JOSM link komt ook morgen...

Op 3 december 2010 00:21 heeft Martijn van Exel <m op rtijn.org> het
volgende geschreven:

Groeten,
Peter