[OSM-talk-nl] 3dshapes and AND user and ODbL

ldp at xs4all.nl ldp at xs4all.nl
Fri Dec 3 09:04:42 UTC 2010

> In het verlengde hiervan, is er interesse in een kaart die laat zien
> wat er overblijft zonder 3Dshapes (en afgeleide en dus tainted data)?
> Ik zou dat wel willen zien en ik heb het idee dat het niet zo heel
> moeilijk te maken is?

Ik had een tijdje geleden zo'n kaart gemaakt, en zal vanavond eens kijken
of hier nog leven in zit.

http://mijndev.openstreetmap.nl/~ldp/users-agreed/

Dit is echter een zeer simplistische benadering, en kijkt totaal niet naar
de history van objecten, maar alleen naar de laatste user. Bij-effect is
wel dat 3dShapes en AND er niet in voorkomen.

Daarnaast is er ook nog een overlay gemaakt door iemand anders, die wel
naar de history kijkt, en lijntjes groen/geel/rood maakt, om de
ODbL-compliance weer te geven. Dit was echter weer een eenmalige import,
dus wordt niet dynamisch bijgewerkt. URL heb ik niet paraat.

--
Lennard