[OSM-talk-nl] geen weekbulletin?

Frank Fesevur ffes at users.sourceforge.net
Mon Dec 13 12:28:27 GMT 2010

Martijn,

Is is bijna niets gebeurd in het document, dus er valt ook niet veel
te publiceren. Als ik de revisiegeschiedenis bekijk ben ik de enige
die de afgelopen week iets in het document heeft geplaatst, maar de
tweede helft van de week geen tijd gehad om dingen bij te houden. Werk
en privé vragen soms ook tijd... Dus er staan drie items in en na de
7e niets meer.

En ik heb trouwens nog geen inlog voor de blog en daar heb ik ook nog
geen moeite voor gedaan zeg ik er direct bij (reden: zie alinea
hierboven ;-)

Gegroet,
Frank

Op 13 december 2010 12:37 heeft Martijn van Exel <martijn op geodan.nl>
het volgende geschreven: