[OSM-talk-nl] Nieuwe versie Bing luchtfoto-analysetool

Peter peter at haas-en-berg.nl
Tue Dec 14 16:47:40 GMT 2010

Sja,ik kijk niet naar de diepte...
Ik heb de body wel nodig, want ik render de tekst meteen op de foto.
Dus de client hoeft ze niet los te downloaden.
Geen diee of dat nou verschil maakt, maar als de server nou echt snel
zou zijn en de client echt sloom (ie6 op inbel ofzo) helpt het zeker :)

Op 14 december 2010 17:44 heeft Martijn van Exel <m op rtijn.org> het
volgende geschreven: