[OSM-talk-nl] Nieuwe versie Bing luchtfoto-analysetool

Peter peter at haas-en-berg.nl
Tue Dec 14 16:54:59 GMT 2010

Zoals ik al zei, de bandbreedte is het probleem niet, en of in de
tekst nou over een foto of over transparante leegte render maakt haast
niet uit voor de cpu load. Wel ietsjes voor het geugen, maar dat is de
bottleneck niet eens...

Je weet dat de server's cpu op slechts 600 MHz draait? En al 10 jaar oud is?

Op 14 december 2010 17:51 heeft Stefan de Konink <stefan op konink.de>
het volgende geschreven: