[OSM-talk-nl] Betr: Re: ODbL acceptance statistics for the Netherlands

Lambertus osm at na1400.info
Thu Dec 16 08:13:28 UTC 2010

Hoi Johan,

Het is duidelijk dat discussies soms nogal heftig verlopen en dat de één
zich anders uit drukt als de ander. OSM heeft dan ook veel met ideologie
van doen, dan loopt het wel eens uit de hand. Ondanks de vele lurkers op
de mailinglist zijn het vaak maar een handjevol mensen die reageren, dat
kan een scheef beeld van de community geven.

Laat dus je dag niet verpesten of stoppen met bijdragen aan dit mooit
project door de uitingen van één persoon op de mailinglist.