[OSM-talk-nl] Betr: Re: ODbL acceptance statistics for the Netherlands

Stefan de Konink stefan at konink.de
Thu Dec 16 11:05:05 GMT 2010

On Thu, 16 Dec 2010, Henk Hoff wrote:

> Ja dat doe ik (ontkennen). Ik heb niet bij TomTom gesproken. Dus doe aub
> geen beschuldigingen die niet kloppen.

Toch interessant dat je daar over hebt verteld toen ik bij je in de auto
zat direct na onze OpenGeo meeting in Amsterdam.

Strekking van het gesprek waren jouw business plannen in Assen, en
"TomTom wil graag weten hoe ze een community rond Map Share kunnen
opbouwen en hoe dat werkt binnen OpenStreetMap." En omdat ik stage liep
bij en ik wist van een samenwerking heb ik beide onderdelen wel goed
onthouden.

Zou overigens niet weten wat daar mis mee zou zijn, maar zou het
'opmerkelijk' vinden als ik al het andere van die dag nog wel herinner en
juist dat niet.

Maar als jij zegt dat je er niet bent geweest: dan kan er dus nog iemand
naar toe.

Stefan