[OSM-talk-nl] install party bij Gert

Martijn van Exel m at rtijn.org
Fri Dec 17 22:04:03 UTC 2010

Ik denk dat een paar verschillende schone installaties wel leuk is.
Ubuntu, Debian, CentOS, Gentoo, ik weet niet wat de verschillen zijn maar deze worden toch wel veel gebruikt.

Verder een recente planet, misschien van een paar verschillende bronnen (hypercube,  geofabrik, osm.nl) om verschillen te kunnen vaststellen.

Wat betreft hardware genoeg prik voor iedereen en ik hoop dat er voldoende tafels en stoelen zijn.

Ik neem zelf alleen een macbook pro mee. Verder nog wat Gert?

Martijn van Exel +++ m at rtijn.org
laziness – impatience – hubris
http://schaaltreinen.nl | http://martijnvanexel.nl | http://oegeo.wordpress.com/
twitter / skype: mvexel