[OSM-talk-nl] install party bij Gert

Martijn van Exel m at rtijn.org
Sat Dec 18 15:44:42 GMT 2010

Mijn oorspronkelijke doel was een handleiding maken voor mensen die enige ervaring met linux-beheer, maar wel zo eenvoudig mogelijk. Ik heb dus ingezet op zoveel mogelijk gebruik maken van de package manager van (in mijn geval) Ubuntu. De tools die je 'bleeding edge' wilt hebben heb ik in mijn eerste versie wel zelf gecompileerd of direct van de bron gehaald. Het gaat dan om osm2pgsql en osmosis.

Alles zelf bouwen vind ik zonde van de tijd en de moeite, maar voor andere doelgroepen kan het misschien interessant zijn. Wie denk je er blij mee te maken?

Martijn

Martijn van Exel +++ m at rtijn.org
laziness – impatience – hubris
http://schaaltreinen.nl | http://martijnvanexel.nl | http://oegeo.wordpress.com/