[OSM-talk-nl] install party bij Gert

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen g.gremmen at cetest.nl
Sun Dec 19 08:44:27 GMT 2010

Allen toch welkom.

Hier in het westen ligt flink wat sneeuw maar de snelweg

is heel goed bereidbaar.

De koffie staat al warm.

Let even op dat je hier in rotterdam over de hong-kong straat aanrijdt\

over de metalen platen (die  nu wit zijn) en achterom het pand rijdt.

Gert Gremmen

Openstreetmap.nl  (alias: cetest)

P Before printing, think about the environment.