[OSM-talk-nl] OSM blog: Omdat je de competitie in de gaten moet houden

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Wed Dec 22 09:48:39 UTC 2010

Voor degenen die, net als mij, de blog niet zo vaak lezen:

http://blog.openstreetmap.nl/index.php/2010/12/22/omdat-je-de-competitie-in-de-gaten-moet-houden/

Vandaag zat ik weer eens lekker op Google Maps om wat te geocoden, en het
viel me opeens op dat er complete straten waren verdwenen. De sloten er
niet uit zagen etc. Wat mij nog niet opviel en Peter wel is dat Tilburg nu
in het Markermeer ligt en dat die opeens uitgemalen is. Ik zie best
toekomst voor Google  Is weer eens wat anders dan Station Heerlen binnen
de stadsgrenzen van Maastricht, wat je op Bing kunt zien.

http://blog.openstreetmap.nl/wp-content/uploads/2010/12/googlefuckup.png

Inmiddels opgepikt door Tweakers en nog een aantal nieuwssites.

Goeie post Stefan!

Groet,
Floris