[OSM-talk-nl] vreemde weergave van de buitendijk

Theun theun.mail at gmail.com
Thu Dec 30 19:49:06 UTC 2010

Ik ben eigenlijk alleen maar met 3dShapes in het noorden bezig
geweest, maar ik heb eerst Friesland maar afgemaakt.
http://3dshapes.openstreetmap.nl/?zoom=11&lat=53.26294&lon=6.66767&layers=B0FFFFT
Ik ben nu met de tiles van 03/07 en 08 bezig. Ik zal de tiles bij Leek
/ Zuidhorn wel even wat voorrang geven.
De rij daaronder wilde ik eigenlijk doen als het bovenliggende deel
helemaal klaar is.
Maar als jij niet zo lang kan wachten kan ik mijn volgorde wel aanpassen.

Groeten Theun,