[OSM-talk-nl] vreemde weergave van de buitendijk

Theun theun.mail at gmail.com
Fri Dec 31 13:30:51 GMT 2010

2010/12/30 Peter Peterse <peter op peterse-uithuizen.com>:
> Hallo,
>
> even over het fietspad. Het is eigenlijk een weg onder aan de voet van
> de dijk. De weg is enkel vrij toegankelijk voor fietsers. Met ontheffing
> (sleutel) kun je met een auto op de weg komen.
>
> Groeten,
> Peter

Goed dat je het opmerkt. Heb zelf afgelopen voorjaar noch het stuk
vanaf WesterNieland -> Lauwersoog gefietst en daar de tagging
aangepast naar highway=unclassified / access=no / foot=yes /
bicycle=yes.
Omdat ik niet verder naar het oosten ben geweest heb ik daar de
highway=cycleway laten staan.
Zat noch te twijfelen aan access=private. Weg is volgens mij in
eigendom bij het waterschap.

Groeten Theun,