[OSM-talk-nl] Huidige status van NL kaarten

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Mon Feb 1 12:11:28 UTC 2010

Sybren A. Stüvel wrote:

> Volgens mij heeft Floris een grafisch overzicht ergens van waar
> huisnummers
> zijn ingevoerd. Hij kan je vast in tekst vertellen hoe de status daarvan
> nu
> is.

Dat klopt, een dekkingskaart voor Amsterdam is hier te vinden:

http://floris.nu/osm/amsterdam/huisnummers/huisnummers.png

Maar daar zal Bram waarschijnlijk niet zo veel aan hebben.
Hier een beschrijving van de gebieden, mocht je met de data willen
experimenteren:
De Jordaan is voor 80% af, de Baarsjes en Oud-West zijn voor zover ik kan
zien compleet.

Ik sta overigens te popelen om weer huisnummers in te gaan voeren zodra
het weer wat langer licht is.

Groet,
Floris