[OSM-talk-nl] Huidige status van NL kaarten

YRS java01 at hccnet.nl
Tue Feb 2 22:09:53 UTC 2010

Rob schreef:
> Op 1 februari 2010 23:34 heeft YRS <java01 at hccnet.nl> het volgende geschreven:

> Je kunt je afvragen of het nut heeft om 't te mappen als je het al
> niet kunt tracken, dan kan een gebruiker het ook niet gebruiken bij
> gebrek aan gps signalen..
Ik denk dat Bram je haarfijn kan uitleggen hoe deze geleidelijnen
gebruikt kunnen worden zonder gps ;-)

> geleidelijnen is een zowiezo een vorm van micromapping wat met met de
> huidige gps resolutie niet lekker lukt.. (lijkt mij)

Het lijkt mij veel meerwaarde hebben als een blinden met door een gps
redelijk in de buurt van een startpunt van een geleidelijn geleid kunnen
worden. Dan is het dus erg zinvol in mijn ogen om deze lijnen te mappen?
   Zit ik er naast?