[OSM-talk-nl] detail omgeving oldenzaal

Rene Dohmen rdohmen+osm-talk-nl at gmail.com
Wed Feb 3 14:21:05 UTC 2010

Hoi Lennard,

Ik neem aan dat het om dezelfde gegevens gaat als op:

http://3dshapes.openstreetmap.nl/

Als er een mogelijkheid om de gemeenten Beesel en Venlo (inclusief
Tegelen, Belfeld) te importeren kan ik daar aan verder werken.

Bijvoorbeeld:

Er ontbreekt nieuwbouw in dit gebied:

http://3dshapes.openstreetmap.nl/?zoom=18&lat=51.28195&lon=6.09466&layers=B0TFFFF

Het landgebruik valt soms niet helemaal samen met de getrackte paden:

http://3dshapes.openstreetmap.nl/?zoom=18&lat=51.28645&lon=6.06708&layers=B0TFFFF

De brandweerkazerne is van niet van struikgewas:

http://3dshapes.openstreetmap.nl/?zoom=18&lat=51.28685&lon=6.07096&layers=B0TFFFF

Maar het zwembad staat er behoorlijk goed op:

http://3dshapes.openstreetmap.nl/?zoom=18&lat=51.28904&lon=6.07374&layers=B0TFFFF

(het rondje moet een kinderbadje zijn).

Kortom, als het lukt zou dat fantastisch zijn. Maar ik kan natuurlijk
niet inschatten welke projecten er allemaal tijd consumeren...

mvg,

Rene