[OSM-talk-nl] detail omgeving oldenzaal

Rene Dohmen rdohmen+osm-talk-nl at gmail.com
Thu Feb 4 08:27:06 UTC 2010

Hoi Frank,

Het is inderdaad in de meeste gevallen juist, dat maakt de shapes net
zo boeiend! Je zou het het liefst 3D laten zien a la Google Maps.
Ik weet dat er onnauwkeurigheden in de gps coordinaten zitten. Voor de
meeste plekken waar ik kom zijn er wel een 'paar' tracks te vinden (ik
neem sinds 2001 tracks op). Pas als ik een bundel tracks naast een weg
zie liggen in JOSM, verleg ik de weg.

mvg,

Rene