[OSM-talk-nl] nieuwe website update

Rejo Zenger osm-talk-nl at subs.krikkit.nl
Sun Feb 14 09:45:39 UTC 2010

Hi,

Nu Frank met de nieuwe website achter openstreetmap.nl bezig is, ga ik
op zeer korte termijn de site achter openstreetmaps.nl (die op mijn
eigen server draait) weghalen. Dat lijkt me verstandig, omdat er als
goed is niet zo veel meer met die site gebeurt en het hooguit verwarring
oplevert.

Het handigst lijkt me als openstreetmaps.nl komt te verwijzen naar de
website openstreetmap.nl. Dat is voor mij een kleine wijziging in de
nameservers, maar het vraagt ook een extra ServerAlias aan de andere
kant. Wil een van de admin's van die server daarvoor zorgen?

Het in zijn geheel overnemen van de domeinnaam is voor mij uiteraard ook
bespreekbaar.

--
Rejo Zenger . <rejo at zenger.nl> . 0x21DBEFD4 . <https://rejo.zenger.nl>
GPG encrypted e-mail prefered.