[OSM-talk-nl] cafetaria

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Thu Jan 7 09:48:47 UTC 2010

zelfde voor mij maar dan met cuisine=patat :)

laten we even een goede engelstalige tag verzinnen en die gewoon gaan
gebruiken. het is toch iets typisch nederlands denk.

net zoals je hier geen fish_and_chips kunt vinden.

dezelfde vraag heb ik trouwens ook voor de vis-zaken die je in nederland
hebt, ik weet niet zo goed hoe ze zichzelf noemen. waar je dus een hapje
vis kunt halen, meestal om meteen op te eten.

groet,
floris