[OSM-talk-nl] Nieuwjaarsborrel

Milo van der Linden milo at opengeo.nl
Sun Jan 10 12:02:09 UTC 2010

Ik zal er zeker NIET zijn. De afgelopen weken heb ik mij als forens naar
Amsterdam heerlijk laten naaien door de NS. Alle andere mensen kregen
"mijn" 40% korting, ik kreeg als dank overvolle treinen en onzekere
reisschema's die mij soms 4 uur enkele reis opleverden, maar ik zat wel
iedere dag in de "veewagens" :D

Om daarom ook nog eens op mij vrije zondag naar Amsterdam te treinen is
me echt teveel van het goede.

Ik wens iedereen een leuke gezellige borrel en zal mijn tijdelijke
collega's van de politie Amsterdam verzoeken een oogje dicht te knijpen
als jullie vuurwerk staan te knallen ;-)

Met vriendelijke groet,

Milo van der Linden