[OSM-talk-nl] OSM Borrel zaterdag 23 januari

Henk Hoff toffehoff at gmail.com
Tue Jan 19 18:18:55 UTC 2010

Nog even een reminder dat er a.s. zaterdagavond ook een OSM borrel in
Amsterdam is.

Het voltallig bestuur van de Foundation is zaterdagavond in de Amsterdam.
Kortom, heb je nog vragen aan de andere bestuursleden van de Foundation
(Steve Coast, Andy Robinson, Mike Collinson, Mikel Maron, Ulf Muller of
Simone Cortesi) kom dan gerust even langs. Maar natuurlijk mag je ook een
ander excuus bedenken om aan te schuiven in het restaurant en/of het cafe.

Ik heb begrepen van Martijn vE dat hij nog een suggestie gaat doen voor een
locatie. Ik denk dat we ergens vanaf 18 uur in een restaurant te vinden
zijn.

Laat even weten of je van plan erbij te zijn.

Gr,
Henk Hoff

Op 12 januari 2010 18:51 schreef Henk Hoff <toffehoff at gmail.com> het
volgende: