[OSM-talk-nl] OSM Borrel zaterdag 23 januari

Henk Hoff toffehoff at gmail.com
Fri Jan 22 19:03:20 UTC 2010

Heb ik het weer gedaan ;-)

Ga er in ieder geval vanuit dat het rondom de Nieuwmarkt is.

Vanaf 18.00 uur bij Nam Kee (die aan de Nieuwmarkt dus) en ergens daarna de
borrel bij De Waag. Ik heb geen flauw benul van hoe druk het daar is op een
zaterdag avond.....

Gr,
Henk

Op 22 januari 2010 17:02 schreef Martijn van Exel <mvexel at gmail.com> het