[OSM-talk-nl] Fietknooppunten

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen g.gremmen at cetest.nl
Tue Jul 6 06:17:00 UTC 2010

De beste resource ben je zelf, de fotos'
en notities per knooppunt.'
Omdeze redn maak ik per knooppunt steeds een foto
met mijn iphone (meteen geotagged).

Rotterdam heeft wel zo'n site die voor het eigen netwerk
de nodes heeft (alleen grafisch ;<(( ), maar
bijvoorbeeld haaglanden heeft alle netwerken en knooppunten
van heel Nederland. Niet eenvoudig dus.

Een aantal knooppunten van midden-delfland zijn
overgenomen door haaglanden, maar ik weet niet welke
zijn aangepast... in de buurt van haaglanden denk ik.

Gert Gremmen

Openstreetmap.nl  (alias: cetest)
 Before printing, think about the environment.