[OSM-talk-nl] Forward/backward in (fiets)routes

Jeroen Muris jeroen at tweejee.net
Thu Jul 8 18:26:45 UTC 2010

Dat is dus hoe ik het gedaan heb, maar wat volgens mij dus niet is zoals
algemeen gangbaar is.

Overigens ben ik wel benieuwd wat er gebeurt als iemand na het samenstellen
van een route de richting van een segment omkeert (bijvoorbeeld door het
samenvoegen van segmenten o.i.d.). Maar dat lijkt me meer een
interface/software probleem, en zoals we niet voor de renderers moeten
mappen ...

Ik ga mijn routes binnenkort 'omkatten'.

J-----.