[OSM-talk-nl] Mapping party organiseren? Lichtgevende hesjes mee!

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Sat Jul 17 09:05:52 UTC 2010

Ha allemaal!

Op de veiling van State Of The Map heb ik een pakket van 11 lichtgevende hesjes in verschillende maten bemachtigd met een OpenStreetMap-logo en 'SURVEYOR' erop. Ideaal om bij je te hebben als je een mapping party organiseert. Op deze foto http://www.flickr.com/photos/chrisfleming/4782921421/ worden de hesjes geshowd door twee van de SOTM10-organisatoren.

Wil je ze gebruiken? Stuur dan even een mailtje aan mij.

Groeten,

Martijn van Exel +++ m at rtijn.org
Laziness – Impatience – Hubris

http://schaaltreinen.nl