[OSM-talk-nl] gehucht en buurtschappen

Ronald stroet43 at zonnet.nl
Mon Jul 19 21:53:06 UTC 2010

Helaas, ik ben bang dat het toch moeizaam doorploeteren wordt.
Ik zelf heb het voornemen om het gebied tussen het noordzeekanaal,
amsterdam-rijn kanaal en de rijn (nieuwe maas) te bewerken.
Ik gooi dan in een keer ook de website van de gemeente erbij en een
verwijzing naar wikipedia (hierin staan meestal ook het inwonersaantal en
een link naar de gemeente-website)

Ronald