[OSM-talk-nl] Mapping party Utrecht

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Thu Jul 29 13:59:50 UTC 2010

Gaat dit door? Ik zie een hoop belangstelling!!
12 mensen op zowel zaterdag 7 als zondag 22 augustus. Kunnen we een mooi OSM-feestje van maken! Ik neem als ik kan in elk geval de hesjes mee... Wat zijn je plannen, Frank? Misschien ook wat pers inschakelen! Een newbie-workshop misschien?

Ik zal ook nog even wat collega's polsen.

Grt

Martijn