[OSM-talk-nl] Waar zouden we zijn zonder AND?

Freek freek_osm at vanwal.nl
Fri Jun 18 22:19:18 UTC 2010

On Friday 18 June 2010 21:27:15 Roeland Douma wrote:

> Ldp is nog steeds op zoek naar de originele AND shape files.

Die heb ik nog wel liggen, zeg maar waar je 'm wil hebben
(mirror.openstreetmap.nl lijkt me een goed einddoel).

> Want zoals het
> er nu naar uit ziet is de AND import die in osm zit op een raster
> geimporteerd. Heel erg veel AND wegen zigzaggen een beetje en kloopen dus
> eigenlijk niet.

Zou kunnen, weet zo niet hoeveel decimalen je nodig hebt om safe te zijn, maar
hier is de verantwoordelijke code:
http://svn.openstreetmap.org/applications/utils/import/and2osm/nodes.c

--
Freek