[OSM-talk-nl] straatnamen per gemeente?

Christ van Willegen cvwillegen at gmail.com
Thu Jun 24 08:22:57 UTC 2010

2010/6/23 Roeland Douma <unix at rullzer.com>:

> Dat zijn de servers in de UK. Zal wel druk zijn. Neem aan dat als je het zo
> nog eens probeert het wel moet lukken.

Ik heb al een (heel) aantal keren geprobeerd om te uploaden. Heb ook
al een paar keer gekregen 'Change set already closed' (dus JOSM
sluiten en opnieuw editten....), maar nog steeds die time-out.
Overigens binnen een paar seconden.

Heeft er verder nog iemand zo'n probleem?

Groeten!

Christ van Willegen
--
09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0