[OSM-talk-nl] juridische status 3d shapes bestand

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Fri Jun 25 09:24:14 UTC 2010

wat is er mis mee om het zekere voor het onzekere te nemen?

er waren verschillende mensen die twijfels hadden over het de
rechtmatigheid van het gebruik, dus het is toch prachtig dat
die twijfel nu is weggenomen?

jij hebt vanaf het begin verkondigt dat het wel goed zat en
ik weet ook heus wel dat je het formeel bij het juiste eind had.
maar toch liever een officiele uitspraak in plaats van een niet
onderbouwd antwoord van jou...

gr,
floris