[OSM-talk-nl] Foute import

Cartinus cartinus at xs4all.nl
Sat Jun 26 19:07:50 UTC 2010

On Saturday 26 June 2010 14:00:27 Stefan de Konink wrote:

> Ik heb even in Utrecht gekeken, en als het hebt over nodes die meer dan
> 10 meter uit elkaar liggen, dan is dat absoluut de bedoeling geweest.
> Want de rest van Nederland staan de heen en terug haltes binnen 10 meter
> van elkaar.

en 4,6 meter is dat ook te ver (Afrikalaan)?
en 3,5 meter is dat ook te ver (P+R Papendorp)?
en 2,9 meter is dat ook te ver (Kanaleneiland)?

Ben je niet gewoon vergeten die test aan te zetten tijdens de import?

> Ik ben iedere dag met OSM bezig, dus daar moet ik ook maar mee stoppen?

Kan iemand mij mischien uitleggen hoe je van wat ik zeg tot Stefan z'n
conclusie kunt komen? Als ik Stefan leer begrijpen heb ik mischien minder
problemen met met wat hij probeert te zeggen.

--
m.v.g.,
Cartinus