[OSM-talk-nl] Amsterdam-Noord - Mapping Noorderpark

Roeland Douma unix at rullzer.com
Mon Jun 28 22:04:49 UTC 2010

Ik kom via een omweg die kant op gefietst (pak ik nog enkele knooppunten mee).

Verder gaat  het park dan wel erg rap inderdaad. Andres print ik wel wat
Walking Papers van de omgeving en ga ik daar huisnummers doen.

@Floris: Wel in je OSM shirt he ;)

@Martijn: ik neem aan dat je thuis wifi hebt? Dan neem ik namelijk mijn laptop
mee. Meteen invullen die handel :D

Tot woensdag,