[OSM-talk-nl] OV zonekaart

Stefan de Konink stefan at konink.de
Fri Mar 12 01:42:05 UTC 2010

Op 09-03-10 11:02, Lennard schreef:

> En toch stel ik voor dat degene die hem gesloopt heeft, hem ook weer fixt.
> :-)
>
> PS: Dat was ik dus niet. Ik kom er nu ook even niet aan toe.

Gezien Rubke vroeg naar bed moest. En ik al de hele week loop te zeuren
ben ik zelf maar weer wat gaan hacken. En ik krijg gewoon iedere keer
dat ik met Mapnik werk zulke aggressie aanvallen. Waarom kan dat
@#$*&(@#$ pakket niet gewoon projecteren op de manier dat je verwacht?

Bijvoorbeeld, we hebben een rd_new layers, en zetten daar netjes de srs;
waarom kan dat dan niet gelijk goed gaan? Nu met een view naar 900913 toe.

Gertje: speciaal voor jou;
<http://tile.openstreetmap.nl/?zoom=12&lat=51.86644&lon=4.50521&layers=B000000TFF>

Stefan

PS: Dat was ik ook niet!

PS2: Ik verwacht nu wel dat Roeland de 4PP/6PP kaart gaat fixen!