[OSM-talk-nl] ongedaan maken laatste changesets

Michiel Faber fabermichiel at planet.nl
Mon Mar 15 08:58:23 UTC 2010

Hallo,

Afgelopen dagen heb ik veel N wegen in Drenthe verkeerd getagged. Ik heb
veel highway=trunk omgezet naar hihgway=primary. Ik dacht dat trunk de
opritten waren naar de snelwegen. Waar ik dit idee vandaan heb gehaald
is mij een raadsel. Echter een aantal N wegen zijn nu compleet Primary
getagged. Hoe kan ik deze laatste ongeveer 10 changesets van mij weer
ongedaan maken? Of kan iemand anders dat voor mij doen.

Sorry voor het ongemak,

Met vriendelijke groet,

Michiel

Ps. Ik kan (tijdelijk wellicht) niet verbinden naar de Irc server. Klopt
dat?