[OSM-talk-nl] Yours

Lambertus osm at na1400.info
Mon Mar 15 10:03:21 UTC 2010

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen wrote:
> Oh ja, kan je meteen een permalink maken !!

Onder het tabje Info vind je een permalink.

> Er zit trouwens nog een bugje, ik weet niet
> of dat de router is, of de kaart..
>
> Bij het routen naar helmond, steenovenweg  (uit rotterdam)
> blijft ie steken op de europaweg....

Bij mij niet als ik 'Rotterdam' en 'steenovenweg, Helmond' invoer
<http://yournavigation.org/?flat=51.939678020508&flon=4.5589919014003&tlat=51.47304&tlon=5.62433995&v=motorcar&fast=1&layer=cycle>

Maar er zijn inderdaad zat combi's te vinden die geen route opleveren.
Gosmore is soms (zeg maar: vaak) nogal eigenwijs en weigert een route te
vinden. Nog een ander punt is dat ik met de huidige OSM data en nieuwere
en oudere versies van Gosmore geen nieuwe routing databases kan maken.
Ik zoek nog naar een oplossing hiervoor.

Alternatief heb ik contact gehad met iemand van de uni van Karlsruhe die
geweldig snelle routeplanner algo's hebben. Zij wilden wel assisteren
met het implementeren van hun algo's voor yournavigation maar er zit
niet veel beweging op dat vlak (komt ook door mij).