[OSM-talk-nl] 3DShapes en de nieuwe licentie (als die er ooit nog komt)

Rejo Zenger osm-talk-nl at subs.krikkit.nl
Sat Mar 27 19:23:37 UTC 2010

++ 26/03/10 01:42 +0100 - Stefan de Konink:

>Gaat OpenStreetMap een eventuele licentie wijziging overleven is een
>passendere vraag. 3dshapes bevat een hoop data, maar niet zoveel data
>als wat ze in Australi� hebben losgepeuterd.

Dat is geen antwoord op de vraag. De vraag luidde: is de data die wordt
geimporteerd uit het 3d Shapes bestand compatible met de ODbL licentie?

Is de data compatible of niet?

--
Rejo Zenger . <rejo at zenger.nl> . 0x21DBEFD4 . <https://rejo.zenger.nl>
GPG encrypted e-mail prefered.