[OSM-talk-nl] Overtrekken vanaf autocad dwg files

Matthijs Benschop matthijs.b at xs4all.nl
Mon Mar 29 16:27:55 UTC 2010

Beste allemaal,

Nu krijg ik hoogstwaarschijnlijk binnenkort een aantal autocad tekeningen
van een aantal provinciale wegen. (Wegen in aanbouw)

Deze zou ik graag willen overtrekken voor osm. Ongetwijfeld zal het RD
coordinaten stelsel gebruikt worden. Mijn vraag is dan: hoe trek ik deze
over.

Het liefst wil ik gewoon nodes kunnen plaatsen dmv de coördinaten
invullen, RD of wgs84 is mij om het even.. Ik gebruik standaard josm,
maar daar ken ik geen functie in die mij dat laat doen.

Wie weet raad?

PS. Ja ik heb gevraagd naar het copyright.

Groetjes Matthijs