[OSM-talk-nl] Nieuwe gebruikers moeten zich registreren voor ODbL (naast CC-BY-SA)

Cartinus cartinus at xs4all.nl
Fri May 14 18:20:51 BST 2010

On Friday 14 May 2010 18:54:55 Cartinus wrote:

> Dat was tussen 0.4 en 0.5.

Overigens is de ontwikkelaar van osmdoc bezig met een interface om de historie
van objecten te ontsluiten. Hierin zit alles vanaf de 0.4 -> 0.5 en een
benadering van wat daarvoor is gebeurt aan de hand van planet files.

Dat laatste is voor Nederland overigens grotendeels irrelevant want de AND
import was vlak voor  de 0.4 -> 0.5 overgang en ik hoop dat iedereen (die er
toen bij was) zich nog kan herinneren hoe weinig er is aangepast in het
eerste jaar na de import.

--
m.v.g.,
Cartinus