[OSM-talk-nl] Wadi

robert at elsenaar.info robert at elsenaar.info
Mon Nov 1 08:49:32 UTC 2010

Beste allemaal,

Als eerste mijn dank aan iedereen die denkwerk heeft willen doen voor
dit fenomeen.

Wat mij betreft is Lennard de winnaar van deze lokale tagging contest
geworden. Hij vond in de jungle van Wiki een bestaande tagcombnatie
die voor mij het dichtst ligt bij de functie zoals hier aanwezig.
"Wadi" is te woestijnerig en "Floodplain" lijkt mij te grootschalig en
toch wat te tropisch.
Navraag leert overigens dat daadwerkelijk deze grasvelden de
oppervlakte zijn van een irrigerende bodem die speciaal voor dit doel
is aangelegd.

Voor mij dus:
* landuse=basin
* basin=infiltration

Moeten de renderers er alleen nog wel een betere afbeelding voor vinden.

groet
Robert