[OSM-talk-nl] OSM bijeenkomst bij Waypoint in Notter

Henk Hoff toffehoff at gmail.com
Fri Nov 5 16:36:52 UTC 2010

Hallo allen,

Zaterdag 13 november verzorg ik bij Waypoint in Notter voor haar klanten
twee bijeenkomsten over OpenStreetMap. De belangstelling hiervoor is
overweldigend. Binnen enkele uren na bekendmaking was de eerste sessie vol.
De inderhaastte extra sessie in de morgen was vervolgens ook binnen 2 uur
volgeboekt. Kortom: 2x50 personen (actieve GPS-gebruikers) die alles over
OSM willen weten >>> 100 potentiele nieuwe mappers.

Waypoint gaat nu ook de bijeenkomst streamen voor diegenen die er ook bij
hadden willen zijn. Daarnaast is er al afgesproken dat er in het (vroege)
voorjaar nog eens enkele sessies gepland gaan worden.

Toch wel even leuk om te melden dacht ik ....

Gr,
Henk H.

Voor het geval dat: Waypoint is het bedrijf achter www.gps.nl