[OSM-talk-nl] Eenrichtingverkeer niet aangegeven

Martijn van Exel m at rtijn.org
Wed Nov 10 17:19:52 UTC 2010

Dag Paul,
Welkom op talk-nl.

Ik zie de pijlen nu wel. Denk eraan dat de zichtbaarheid van de richtingspijlen ook afhankelijk is van de rendering engine, mapnik. Als het niet 'past', bijvoorbeeld omdat de straat heel kort is, dan zul je de pijlen niet zien. Op een ander zoomniveau zouden ze wel zichtbaar kunnen zijn in zo'n geval.

Martijn van Exel +++ m at rtijn.org
Laziness – Impatience – Hubris

http://schaaltreinen.nl | http://martijnvanexel.nl | http://oegeo.wordpress.com/
twitter: mvexel