[OSM-talk-nl] Gegevens van kaart.almere.nl

Peter peter at haas-en-berg.nl
Thu Nov 11 23:51:47 UTC 2010

Dank je. Ik heb nu wel medelijden met al die muggen hierzo :D

Gezien ik op IRC begrepen heb dat ik de WMS al mag gebruiken heb ik alvast
ruim 450 lantaarnpalen (handmatig) erin gezet (highway=street_lamp).
waneer/hoevaak rendert http://overlay.openstreet.nl/lit/ ?

Op 12 november 2010 00:42 schreef Ben Laenen <benlaenen at gmail.com> het
volgende:

Groeten,