[OSM-talk-nl] Weekbulletin - Week 45

Martijn van Exel m at rtijn.org
Sun Nov 14 19:59:16 UTC 2010

Gert,
Ik heb Google Docs gekozen omdat het daarin heel makkelijk is om samen aan een document te werken, en omdat ik er zelf al graag en veel gebruik van maak.
Google is geen internetprovider, en het gaat hier om openbare informatie; zodra we het op de blog posten indexeert Google het ook.
Als je een betere manier weet om dit te organiseren, organiseer het dan beter. Het is slechts een eerste stap en ik hoop dat het beter wordt, maar daar is initiatief van anderen ook bij nodig.

Martijn van Exel +++ m at rtijn.org
Laziness – Impatience – Hubris

http://schaaltreinen.nl | http://martijnvanexel.nl | http://oegeo.wordpress.com/
twitter: mvexel