[OSM-talk-nl] MappingParties 2011

Robert Elsenaar robert at elsenaar.info
Wed Nov 17 21:40:45 UTC 2010

Ik had toch echt gedacht aan een wat minder amateuristisch mobiel Wifi
netwerk met een accesspoint en een adsl verbinding die we tijdens de
mappingdagen kunnen gebruiken. Gewoon iedereen een securekey en lekker
mappen.

Is er iemand met een connectie richting een telecom/internet aanbieder?

Groet
ZMWandelaar