[OSM-talk-nl] MappingParties 2011

Vincent Zweije vincent at zweije.nl
Thu Nov 18 12:10:53 UTC 2010

On Wed, Nov 17, 2010 at 12:11:28PM +0100, robert at elsenaar.info wrote:

> [...]

Niet mijn stad/dorp, maar een kandidaat qua locatie is denk ik
Leidscherijn, naast Utrecht. Daar is de laatste tijd veel gebouwd,
en wordt ook nu nog gebouwd, en vast nog wel het een en ander in kaart
te brengen.

Ciao.                                                         Vincent.
--
Vincent Zweije <zweije at xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"